۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

بکش!

سوره توبه آیه ۱۲۳
گروه مومنان بکشید کافران را یکی پس از دیگری (هرکه نزدیکتر و بیشتر در دسترس است) آنان باید خشونت و عدم گذشت و ملایمت را در شما ببینند.
سوره نسا آیه ۲۴
نکاح زنان محصنه (زنان شوهردار) نیز بر شما حرام شد مگر آن زنان که در جنگهای با کفار بحکم خدا متصرف شدید.
سوره توبه آیه ۲۹
بکشید کسانی را که به خدا و روز آخرت ایمان نیاورده و حرام خدا و پیغمبرش را حرام نمی دانند و همجنین آندسته از اهل کتاب را که به دین حق (یعنی اسلام) ایمان نیاورده مگر اینکه متعهد شوند و با خاری و ذلت بدست خود جزیه دهند.

۱۲ نظر:

  1. اون آیه از سوره نساء همیشه سوال منم بوده
    از هرکسی هم پرسیدم یه جوری ماجرا رو پیچونده و از جواب طفره رفته
    واقعا اگه کسی هست که از این چیزا دفاع کنه بیاد و بگه ما رو از جهالت دربیاره
    این انسانیه که با یه زن شوهر دار همبستر بشی؟؟ فقط به خاطر اینکه اونو توی جنگ غنیمت گرفتی؟؟

    پاسخحذف
  2. بکشید مارا ما بیدارتر می شویم... بکشید مارا

    پاسخحذف
  3. فقط اين آيات قتال يا به فارسي بكش بكش است كه قوه اجرائي دارند آيات مكي كه آيات خوب و ناز كردن بشر و حقوق بشري هست هم براي پشت ميكروفني هست
    ( كه آمريكائي ها زحمتش را كشيدند و اختراعش كردند و به كشورهاي اسلامي تنبل شده و مفت خور شده ديني فرستادند)كه آخوند دروغگوي تقيه بكن داد بزند و پز بدهد( كه اسلام خوب است و حقوق بشر را رعايت كرده اين هم اثباتش ) ولي قوه اجرائي هميشه در اين 1400 سال سياه شده از دين و مذهب با احكام مدني قران بوده و هست!! بكشيد بكشيد
    بدبخت ما مردم زير دست اين دين و مذهب و آخوند و طرفدارانش
    امروز صبح بدبختانه تلويزيون پشم و شيشه ما روشن بود و گوينده يك گفته به عربي گفت به اين معنا كه اگر علم از جائي وارد بشود دين از در ديگر خارج ميشود اين آخوندها و طرفدارانش علم را نخواستند چون خدمتگزار است به زن و مرد بخصوص زنهاي گرفتار (چون مغزشان هم خراب است و كرايه اش داده اند/ پول ميخواهند ديگه)و دين را ميخواهند چون آيات قتال و آيات صذ بشري كوبنده اي دارد و همچنين ميتوانند بوسيله آيات ضد زنش سر زن را زير آب كنند و خفه اش كنند و جلوي پيشرفتش را بوسيله آِيات قراني و خداي تعالي بگيرند حرف هم بزني ميشوي محارب با يك خداي گردن كلفت آسماني و يك آخوند گردن كلفت زميني و طرفداران ريز و درشتش (مثل يه نفر كه توي همه وبلاگها ميره و فحش ركيك ميده و تهديد ميكنه)چه چيزي بهتر از اين دين ميتواني بوسيله آن بچاپي مردمو/ فحشا كني/ لواط كني حتي با بچه شيرخواره بدبخت نصف نيم وجب و آدم بكشي (بخصوص در راه خدايش)
    اي بر پدرت اي دين و مذهب و آخوند و طرفدارانت

    پاسخحذف
  4. پس چرا من هنوز زنده ام؟؟؟؟

    پاسخحذف
  5. کاش ایرانیان می دانستند که این آیه ی ننگین از سوره ی نساء چه ها بر سر دختران و زنان ایران آورده است در حمله ی اعراب

    پاسخحذف
  6. بیانیه تحلیلی جبهه مشاركت درخصوص بودجه سال آینده:بودجه‌ 89؛ بودجه‌ای بدون هيچگونه نظارت!
    جبهه مشاركت ايران اسلامي با صدور بيانيه‌اي به تحليل بودجه سال آينده كل كشور پرداخته است. اين حزب در بيانيه خود بودجه 89 را زنگ خطري براي از دست دادن حق نظارت مجلس و نهادهاي مدني و برخواسته از جامعه جهت كنترل نحوه دخل و خرج دولت مي‌داند.
    بروزم

    پاسخحذف
  7. محمد علي ابراهيمي۲۰ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۲۱

    ببين دختر ضلالت ها من زياد كاري با تو ندارم كه بخوام باهات بحث كنم چون اين قدر كوته بين و زود نظري كه حالم از بحث با تو كه بي منطقي خوراك مطالبت است به هم مي خوره !

    شايد ديگه نيام اين جا ..............

    فقط گوش كن اين راه و دشمني هاي كوركورانه اي كه تو مي كني عاقبت نكبتي دارد حتي اگر وارد بر اسلام نباشي
    پس اگر دين نداري لااقل ازاده باش ..........


    خدا در ايه 123 سوره التوبه در حالي حكم فوق را صادر مي فرمايد كه كفار جان مسلمين را به لب رسانده و زنان و اموال انان را در ديارشان كه مكه بود به اتش كشيده و ان ها را ترحيم هاي اساسي كرده بودند و از طرفي شعار اسلام را نابود مي كردند . خدا در چنين حالي به مسلمانان كه در ديار غربت ( مدينه ) به سر مي بردند حكم فرمود كه جهاد كنيد ......


    و اما در مورد ايه 24 سوره مباركه النسا
    از خودت مي پرسم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ايا درست است زني كه همسري دارد و با او به سر مي برد بي اجازه او با ديگري نكاح كرده و همبستر شود ؟؟؟
    ايا اين عين پليدي و كثيفي نيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    زناني كه در جنگ اسير مي شوند شوهرانشان در جنگ كشته شدند و ديگر بيوه هستند لذا نكاح با ايشان منقي است ..........


    و اما در مورد ايه 29 سوره التوبه مي گويم
    كه اول برو ببين جزيه براي كيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    كافر دو قسم است ...............

    كافر حربي = كافري است كه علنا با اسلام سر جنگ دارد كه جهاد با ايشان واجب است مانند شما .......

    كافر ذمي = كافري است كه جنگ ندارد بلكه با صلح در پناه كشور مسلمين زندگي مي كند كه در اين صورت اگر جنگ كند بايد او را كشت و اگر جنگ نكند و ارام باشد بايستي جزيه بدهد ............

    اميدوارم توجيح شده باشي ...............

    ببين خانم اول اين كه شما متن عربي ايات را هم بنويس
    ثانيا با هوا و هوس خود لازم نيست ترجمه كني تو فقط متن ايه را بگذار و ترجمه و لرداشت از ايات الهي را به ديگران بسپار ............


    لا اله الا الله
    محمد رسول الله
    عليا ولي الله

    اللهم صل علي مولانا محمد و ال محمد و عجل فرجهم ...

    پاسخحذف
  8. محمد علي ابراهيمي۲۰ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۳۹

    اي كسي كه از فطرت انسانيت چيزي به ارث نبردي برداشتي چند تا ايه از قران كه ان هم توجيح شد را زدي بعد اين همه ايات الهي كه دلات بر مهرباني و رحمتنيت ايزد يكتا دارد را پس مي اندازي ........

    ايا نديدي قران با چه شروع شد .........

    بسم الله الرحمن الرحيم
    به نام خدا بخشايشگر مهربان





    رحمت خداوند
    در قرآن کریم، خیلی از «رحمت الهی » یاد شده است:

    1. به غیر از «بسم الله الرحمن الرحیم » که 114 بار در قرآن کریم ذکر شده، واژه «رحمن » 57 بار و واژه «رحیم » 95 بار در توصیف ذات مقدس ربوبی ذکر شده است. این که تفاوت این دو چیست، مفسران وجوهی ذکر کرده اند. یک وجه آن این است که «رحمن » اسم خاص خداوند و به معنای «رحمت گسترده الهی در دنیا» می باشد که همه را تحت پوشش قرار داده، هم مؤمن و هم کافر را. اما واژه «رحیم » نام اختصاصی خداوند نیست و به معنای رحمت ویژه خداوند به مؤمنان است.امام صادق - علیه السلام - می فرماید: «الرحمن اسم خاص بصفة عامة الرحیم اسم عام بصفة خاصة » ، (2) یعنی رحمن اسم خاص خداوند است با صفتی عام و رحیم اسم عام بوده و بر غیر خداوند هم اطلاق می شود، اما اختصاص به مؤمنان دارد.

    2. دو بار با «خیرالراحمین » توصیف شده است . (مؤمنون، آیات 109و 118)

    3. دو بار به عنوان «ذوالرحمة » خوانده شده و در حقیقت اسم ذات مقدس ربوبی قرار گرفته است. (کهف، آیه 58 و انعام، آیه 133) . در مواردی هم به عنوان وصف آمده است (از جمله سوره انعام، آیه 147) .

    4. چهار بار «ارحم الراحمین » وصف ذات مقدس ربوبی قرار گرفته است. (اعراف آیه 151، یوسف، آیات 64و92 و انبیاء 83) .

    5. دو بار واژه «ودود» وصف ذات مقدس ربوبی قرار گرفته است. (هود، آیه 90 و بروج، آیات 13 و 14) . به معنای محبت است ; یا به معنای مفعولی، یعنی ذات مقدس ربوبی محبوب اولیا و مؤمنین است یا به معنای فاعلی که او بندگان صالحش را دوست دارد.

    6. یازده بار واژه «رؤف » اسم ذات مقدس ربوبی قرار گرفته است. (آل عمران، آیه 30، بقره آیه 143 و..). مرحوم شیخ صدوق می گوید: «الرؤف معناه الرحیم و الرافة الرحمة; معنای رؤف همان معنای رحیم است و رافت همان رحمت است (3) » ; از این حجم وسیع کاربرد واژه «رحمت » و مرادفات آن در قرآن کریم ، می توان این نکته را دریافت که ذات مقدس ربوبی دوست می دارد بندگانش او را به این صفت بشناسند در مشکلات سخت و پیچیده به این وصف امید بخش الهی پناه ببرند و از سویی دیگر، بکوشند که قطره ای از این دریا را در وجودشان تجلی بخشیده اهل مهر و رحمت به بندگان خداوند باشند.

    رحمت گسترده الهی
    نکته ای که در برخی از آیات به آن تصریح شده، رحمت گسترده الهی است. «و رحمتی وسعت کل شی ء... (4) » و رحمت من همه چیز را فرا گرفته است ; تمام جهان هستی در حقیقت جلوه ای از رحمت گسترده ذات مقدس ربوبی است.

    امام علی - علیه السلام - می فرماید: «الله رحیم بعباده و من رحمته انه خلق ماة رحمة جعل منها رحمة واحدة فی الخلق کلهم فیها یتراحم الناس و ترحم الوالدة ولدها...فاذا کان یوم القیامة اضاف هذه الرحمة الواحدة الی تسع و تسعین رحمة فیرحم بها امة محمد - صلی الله علیه و آله - (5) » ; خداوند نسبت به بندگانش رحیم است و از رحمت او اینست که یکصد شاخه رحمت آفریده یکی از آن را بین تمام بندگان تقسیم کرده و به واسطه آن مردم نسبت به یک دیگر مهربانند و مادر نسبت به فرزند خود مهر می ورزد... و روز قیامت این رحمت را به نود و نه قسمت دیگر اضافه می کند و با همه آن ها امت پیغمبر اسلام را مشمول رحمتش قرار می دهد.

    امام صادق - علیه السلام می فرماید: «اذا کان یوم القیامة نشر الله تعالی رحمته حتی یطمع ابلیس فی رحمته; هنگامی که روز قیامت می شود، خداوند آن چنان رحمتش را می گستراند که حتی ابلیس در رحمت او طمع می کند (6) . ناگفته نماند که رحمت حق گسترده است، لکن باید زمینه گیرندگی آن را فراهم کرد «...فساکتبها للذین یتقون ویؤتون الزکاة... رحمت را برای کسانی خواهم نوشت که اهل تقوا و دادن زکات باشند... (7) » ; یعنی اگر در مواردی شاهد رحمت مورد انتظار نیستید، در فاعلیت رحمت شک نکنید، بلکه از خود انتقاد کنید که چرا نتوانستید، آن را جلب کنید ! گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست! نور خورشید تابندگی دارد ولی اگر شما به پنجره ها پرده ای ضخیم و تیره زدید، نور خورشید به اتاق شما نخواهد آمد. این اشکال از خورشید نیست، از شماست که جلو تابندگی آن را گرفته اید.

    پاسخحذف
  9. رحمت خدا در قران۲۰ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۳۹

    واژه "الرحمن" در سراسر قرآن کریم 157 مرتبه، و واژگان الرحیم و رحیم و رحیما جمعاً 166 مرتبه تکرار شدهاند. در مواردی که در قرآن کریم این کلمات آمده، به عنوان صفت الهی است، مگر در یک مورد در آیه 128 سوره توبه که کلمه رحیم در وصف پیامبر اکرم صلیاللهعلیهوآلهوسلم آمده است.

    در 4 مورد از خداوند طلب رحمت شده که سه مورد آن از طرف پیامبران و دیگری از سوی بندگان خالص الهی است. که عبارتند از: بقره/286، اعراف/151 و 155، مؤمنون/109.

    در 4 جا هم خداوند متصف به «ارحم الراحمین»؛ اعراف/151، یوسف/64، یوسف/92 و انبیاء/83 و در یک مورد «خیر الراحمین» گردیده مؤمنون/118.

    2. رحمت الهی در برخی آیت
    پروردگار شما بخشنده و دارای رحمت است »وَرَبُّکَ الْغَفُورُ ذُو الرَّحْمَةِ« کهف/58.

    خداوند رحمت را بر خویش واجب فرموده است »کَتَبَ رَبُّکُمْ عَلَی نَفْسِهِ الرَّحْمَةَ« انعام/12 و 52.

    رحمت الهی واسع است و شامل هر چیزی میشود »وَرَحمَتِی وَسِعَت کُلَّ شَیء« اعراف/156.

    رحمت خدا به نیکوکاران نزدیک است »إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِینَ« اعراف/56.

    ای کسانی که به خود ظلم کردهاید! هرگز از رحمت خدا ناامید نشوید »قُلْ یا عِبَادِی الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَی أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ« زمر/53.

    از رحمت مایوس نمیشوند، مگر گمراهان »وَمَنْ یقْنَطُ مِنْ رَحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّالُّونَ« حجر/56.

    حقیقتاً هیچ کسی نمیتواند مانع نزول رحمت الهی بر انسان شود و اگر خداوند رحمتی را از شخصی دریغ دارد، هیچ کس نمیتواند آن رحمت را بر وی فرود آورد »مَایفْتَحِاللَّهُ لِلنَّاسِ مِنْ رَحْمَةٍ فَلا مُمْسِکَ لَهَا وَمَایمْسِکْ فَلا مُرْسِلَ لَهُ مِنْ بَعْدِهِ« فاطر/2.

    بسیاری از انسانها اگر بعد از سختی و شدت، رحمتی بر آنان نازل شود، ظرفیت پذیرش آن را ندارند و مشرک میشوند و آن رحمت را از دیگری میدانند »وَإِذَا مَسَّ النَّاسَ ضُرٌّ دَعَوْا رَبَّهُمْ مُنِیبِینَ إِلَیهِ ثُمَّ إِذَا أَذَاقَهُمْ مِنْهُ رَحْمَةً إِذَا فَرِیقٌ مِنْهُمْ بِرَبِّهِمْ یشْرِکُونَ« روم/33.

    اگر مردم مالک گنجینه‎ها و ذخیره‎های رحمت الهی بودند، باز هم از ترس فقر، آن را انفاق نمی‎کردند »قُلْ لَوْ أَنْتُمْ تَمْلِکُونَ خَزَائِنَ رَحْمَةِ رَبِّی إِذاً لَأَمْسَکْتُمْ خَشْیةَ الْأِنْفَاقِ« اسراء/100.

    ایا کسی غیر از خدا رحمت را تقسیم میکند؟ »أَهُمْ یقْسِمُونَ رَحْمَتَ رَبِّکَ« زخرف/32.

    برخی وقتی رحمتی از طرف خدا بر آنان نازل میشود، آن را حق مسلم خود و ازلی و دائمی میپندارند و قیامت را انکار میکنند و گمان میبرند در آخرت هم همین رحمت را خواهند داشت »وَلَئِنْ أَذَقْنَاهُ رَحْمَةً مِنَّا مِنْ بَعْدِ ضَرَّاءَ مَسَّتْهُ لَیقُولَنَّ هَذَا لِی وَمَا أَظُنُّ السَّاعَةَ قَائِمَةً وَلَئِنْ رُجِعْتُ إِلَی رَبِّی إِنَّ لِی عِنْدَهُ لَلْحُسْنَی« فصلت/50.

    رحمت پروردگارت از آنچه جمع میکنند، بهتر است »وَرَحْمَتُ رَبِّکَ خَیرٌ مِمَّایجْمَعُونَ« زخرف/32.

    رحمت کردن به بندگان از فلسفههای خلقت »إِلَّا مَنْ رَحِمَ رَبُّکَ وَلِذَلِکَ خَلَقَهُمْ« هود/119.

    جز از طریق رحمت الهی، راهی برای رهایی از شر نفس اماره نیست »إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّی« یوسف/53.

    دوستی، علاقه و رحمت بین زن و شوهر از نشانههای خداوند است »وَمِنْ آیاتهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیهَا وَجَعَلَ بَینَکُمْ مَوَدَّةً وَرَحْمَةً« روم/21.

    رویش گیاهان در فصل بهار از آثار رحمت الهی »فَانْظُرْ إِلَى آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیفَ یحْیی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا« روم/50.

    ای کسانی که ایمان آورده‎اید! تقوای الهی پیشه کنید و به رسول او هم ایمان آورید تا خداوند دو بهره و نصیب از رحمتش را به شما کرامت ‎فرماید »یا ایهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَآمِنُوا بِرَسُولِهِ یؤْتِکُمْ کِفْلَینِ مِنْ رَحْمَتِهِ« حدید/28.

    پاسخحذف
  10. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  11. سلام. اظهارات وزیر علوم کامران دانشجو را در دانشگا ه هرمزگان بخوانید ولی شو که نشوید!!
    درآمد توریسم ایران 700 میلیون دلار _ ترکیه : 18 میلیارد دلار

    آگر فيلتر شدم با 6565 بيا يا 6666 بدون نام مرسي در همه وبلاگ هايم نام داشتم علي يا رضا ولي پس از 6464 اگر فيلتر شدم فقط اعداد مي باشد

    پاسخحذف
  12. با با این محمد علی ابراهیمی دیگه چه رویی داره؟!

    پاسخحذف

احترام خود را حفظ نمایید!