۱۳۸۸ اسفند ۲۱, جمعه

اسلام ناب محمدی



آنگاه كشتي او براي ابد در مغز آدميان لنگر انداخت . و آن زنجير تا عمق ايمان پيشرفت و وزنه سنگين مذهب را با خود برد و برد و برد و شرف را برد ، تعقل و تفكر و تعمق را برد ، زن را برد و آدمي را برد .جمجمه شكافته شده بود و تنها ميتوانستي بار سنگين كشتي را ببيني كه بر باتلاق مغزها فرو نشته است و آن زنجير و آن لنگر پيش مي رفت و ميرفت و ميبرد هرچه اصالت و مليت بود و ميبرد زبان مادري را ، عصمت را ميبرد . گردنها خميد و زنجير خونين گذشت ، سينه ها مالامال نفرت شد و زنجير همچنان مي شكافت و قلبها را سوراخ مي كرد. و رفت و در اعماق آدمي جاي گرفت . ديگر آدميان دستيافتني بودند و قابل دسترس . ضعفها و زخمها مشهود بود ... سنگيني اين زنجير همه بر گردنهاي خميده اي ست كه سري را با خود حمل ميكند و مغز هاي متعفني كه مامن آن كشتيست . مغزهاي كه همچون خزه به ديواره كشتي خو گرفته است .


من مرتدم براین دین سیاه پست
دین حکومت مردان خودخود پرست
دین ریاست دزدان بی نشان
اسلام نام او این دین شب نشان
اسلام روسری اسلام توسری
اسلام جنس مرد اعلام برتری
دین ریاست مردان شهوتی
زنهای نقص عقل با نیمه حرمتی
رنگ سیاه شب تنها نماد آن
کوبیده می شود بر فرق این زنان
اسلام کور کور با ضرب و شتم وزور
اسلام نفرت و با مرگ جور جور
اسلام خط خطی اسلام پاپتی
تحمیل می شود با طرح ضربتی
من مرتدم براین دین سیاه پست
دین حکومت مردان خودخود پرست


۱۲ نظر:

  1. اسلام دین ایرانیان نیست این را به سادگی می توان فهمید از نفسیر های فراوان گرفته تا تا به وجود آمدن تشیع ایرانیان گویی اسلام را با فرهنگ خود در آمیخته اند تا اندکی از وحشی گری های اعراب بکاهند با این وجود اسلام تاثیر خود را بر فرهنگمان گذاشته است و راه بسیاری را باید پیمود برای بیرون کشیدا این لایه ها که سخت با زندگی مردم این مرز و بوم به امید ایرانی تهی از اسلام

    پاسخحذف
  2. ناخدا جان بسيار جالب بود ويدئو را هم ديدم و دانلودش كردم من از بعضي مطالب شما يك كپي ميگيرم تا در فرصت مناسب در وبلاگم استفاده كنم از زحمات شما دوستان هم ميهن گرامي براي خرد افروزي سپاسگزاريم
    موفق باشيد و پايدار
    پاينده ايران عزيز در بندمان

    پاسخحذف
  3. شادي چهارشنبه سوريتان خجسته باد

    پاسخحذف
  4. اسلام اساسا برای گشودن سرزمین های جدید به واسطه همراه کردن توده های عرب شکل گرفت!نه تعالی اخلاق بشر و آوردن آزادی و برابری برای او.

    پاسخحذف
  5. محمد علی ابراهیمی۲۱ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۱۵

    علی (ع) در خطبه ای، مردم را به یادآوری مرگ سفارش می کند؛

    « ای مردم! شما را به یادآوری مرگ، سفارش می کنم، از مرگ کمتر غفلت کنید، چگونه مرگ را فراموش می کنید در حالی که او شما را فراموش نمی کند؟ و چگونه طمع می ورزید در حالی که به شما مهلت نمی دهد؟ مرگ گذشتگان برای عبرت شما کافی است. آنها را به گورستان حمل کردند، بی آن که بر مرکبی سوار باشند، آنان را در قبر فرود آوردند بی آن که خود فرود آیند. چنان از یاد رفتند گویا از آبادکنندگان دنیا نبودند و آخرت همواره خانه شان بود! آنچه را وطن خود می دانستند از آن رمیدند و در آنجا که از آن می رمیدند، آرام گرفتند، و از چیزهایی که با آنها مشغول بودند جدا شدند، و آنجا که سرانجامشان بود ضایع کردند، اکنون نه قدرت دارند از اعمال زشت خود دوری کنند، و نه می توانند عمل نیکی بر نیکی های خود بیفزایند. به دنیایی انس گرفتند که مغرورشان کرد، چون به آن اطمینان داشتند، سرانجام مغلوبشان کرد.»


    میرسد روز جدایی از این دنیا فانی .............

    پاسخحذف
  6. درووود
    بسیار زیبا بود
    روزی ایرانمان را از این قوم الظالمین پس خواهیم گرفت.
    به امید آن روز

    پاسخحذف
  7. نابود باد اسلام دین تازیان و رذلان
    نوشته ی جالبی بود پیروز باشید

    پاسخحذف
  8. بسیار زیبا بود
    بسیار زیبا
    پاینده باشید و بالنده

    پاسخحذف
  9. جامع و کامل...خیلی ممنونم.

    پاسخحذف
  10. مرسى كه به وبلاگت دعوتم كردى. شعر بسيار زيبايى بود. با نظر سياهى موافقم اما بايد اضافه كنم كه اين فقط بخش اول يك فرآيند دامنه دار ترست. بخش مهمتر آن نهادينه شدن مذهب در جامعه هست. ابتدا كه اعراب به سرزمينمان حمله كردند، مردم آيين عربها را نپذيرفتند،‌ اما به مرور اسلام در ميان مردم جا گرفت.
    انسان ذاتاً با "فرهنگ" و انديشه ها و آداب اش زنده است، دقيقاً همانطور كه ماهى با آب زنده است. وقتى خوراك روحى مسموم و نامناسب به خورد انسانها رفت، نبايد انتظار داشت كه رفتار طبيعى از خود نشان دهند و خرد و روان آنها تحت تأثير قرار نگيرد. اينجاست كه ميگن مذهب نقش افيون را ايفا ميكند. يعنى زود انسان را وابسته ميكند و شايد تا آخر عمر هم همراه وى بماند. به همين خاطر فكر ميكنم آن حرف معروف محمدرضا پهلوى درست بوده كه ميگفته امروز ما بايد از بالا دست به يك دگرگونى اساسى بزنيم وگرنه اين روند از پايين شروع خواهد شد (جمله ى دقيقش را يادم نيست ولى ظاهراً دربارۀ انقلاب سفيد گفته). جمهورى اسلامى نتيجه ى سياستهاى فرهنگى غلط زمان محمدرضا پهلوى است و جوّ روشنفكرى و ملى گرايى آن زمان هم نتيجه ى سياستهاى زمان رضا شاه.
    بدرود

    پاسخحذف
  11. با درود به شما دوست محترم واقعا هم همچنین است واقعا شعر خیلی حالب و درست بود ای کاش مردم ما هم چشمانشان را به حقیقت باز می کردند

    پاسخحذف

احترام خود را حفظ نمایید!