۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

مسلماني بر من جواب دهد



سوره توبه آیه 29


" با اهل کتابی که به الله ایمان ندارند و حرام داشته ی الله و پیامبرش محمد را حرام نمی دارند آنقدر کارزار کنید تا خاکسارانه - جزیه - پرداخت کنند..." (همین آیه نبود که کشورم رو ویران کرد؟! )


سوره توبه آیه 111


" خداوند جان و مال مومنان را در ازای بهشت از آنان خریداری کرده است. همان مومنانی که (( در راه خدا می جنگند و می کشند و کشته می شوند ))) ...... پس به داد و ستدی که به آن دست زده اید شادمان باشید و ((( این همان رستگاری بزرگ است ))) "


سوره بقره آیه 223


" زنان شما (( کشتزار )) شما هستند. هرگونه که خواستید بر این کشتزارهای خود وارد آیید...! "


سوره بقره آیه 228


" ..... مردان را بر زنان برتری است و خداوند پیروز و فرزانه است ! "


سوره نساء آیه 14 و 15


" و از زنان شما هرکدام که مرتکب -زنا- شدند باید بر آنان چهار شاهد - مرد - بگیرید و آن گاه اگر شهادت دادند آنان را (((در خانه محبوس کنید تا مرگشان فرا رسد ))) و مردانی را که مرتکب زنا با -زنان شما- گشته اند را برنجانید ((( ولی اگر توبه کردند از آنان دست بردارید که خدا توبه پذیر و مهربان است ))) !!!" ( ببخشید... چطوریه که زن باید تا رسیدن مرگش محبوس بشه ولی مرد با یک توبه بخشیده می شه؟؟؟)


سوره نساء آیه 24


" و زنان شوهردار بر شما حرامند -- مگر ملک یمین و کنیزانتان -- !!!!!!!! ... و هنگامی که از آنان لذت بردید (استمتعتم) -- مزدهای (اجورهن) -- آنان را بدهید گناهی بر شما نیست ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "


سوره نساء آیه 89-90


" ... و اگر از اسلام رویگردان شدند آنان را هر کجا که یافتید -- به اسارت بگیرید -- و -- بکشید-- !!! ....

مجازات اعدام در اسلام



با افزايش تعداد قتلهای رسمی توسط رژيم ستيزه جوی اسلامی ، ناچار به کتاب اصلی فرقه های مسلمان يعنی قرآن مراجعه نمودم و به نتايج زير رسيدم :
برای اينکار ، کلمه قصاص را جستجو کردم .
سروده بقره عبارت 178 :

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِصَاصُ فِي الْقَتْلَى الْحُرُّ بِالْحُرِّ وَالْعَبْدُ بِالْعَبْدِ وَالأُنثَى بِالأُنثَى فَمَنْ عُفِيَ لَهُ مِنْ أَخِيهِ شَيْءٌ فَاتِّبَاعٌ بِالْمَعْرُوفِ وَأَدَاء إِلَيْهِ بِإِحْسَانٍ ذَلِكَ تَخْفِيفٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَرَحْمَةٌ فَمَنِ اعْتَدَى بَعْدَ ذَلِكَ فَلَهُ عَذَابٌ أَلِيمٌ
ترجمه :
ای كسانی كه ايمان آورده‏ايد در باره كشتگان برای شما [ حق ] قصاص مقرر شده ، آزاد عوض آزاد و بنده عوض بنده و زن عوض زن و هر كس كه از جانب برادر [ دينی ] اش [ يعنی ولی مقتول ] چيزی [ از حق قصاص ] به او گذشت ‏شود [ بايد از گذشت ولی مقتول] به طور پسنديده پيروی كند و با [ رعايت ] احسان [ خونبها را ] به او بپردازد اين [ حكم ] تخفيف و رحمتی از پروردگار شماست پس هر كس بعد از آن از اندازه درگذرد وی را عذابی دردناك است .

در اين عبارت برای اوليای فرد مقتول ، حق قصاص در نظر گرفته شده و از لحن همين عبارت مشخص است که اين حق قطعی و لازم الاجراء تلقی نشده و در آن نيکی ، مصالحه و دريافت خونبها ترجيح داده شد .
سروده بقره عبارت 179 :
وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ
ترجمه :
و ای خردمندان شما را در قصاص زندگانی است باشد كه به تقوا گراييد .
هدف قصاص در اينجا ، زندگی معرفی شده و نه مرگ .
سروده بقره عبارت 194 :

الشَّهْرُ الْحَرَامُ بِالشَّهْرِ الْحَرَامِ وَالْحُرُمَاتُ قِصَاصٌ فَمَنِ اعْتَدَی عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُواْ عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَی عَلَيْكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ .
ترجمه :
اين ماه حرام در برابر آن ماه حرام است و [ هتك ] حرمتها قصاص دارد پس هر كس بر شما تعدی كرد همان گونه كه بر شما تعدی كرده بر او تعدی كنيد و از خدا پروا بداريد و بدانيد كه خدا با تقواپيشگان است .
با اينکه سروده بقره از سروده های مدنی است و قاعدتاً بايد ستيزه جويانه باشد وليکن بلحاظ اينکه در دو سال نخست هجرت سروده شده ، دارای لحنی کمی ملايمتر و نسبتاً عقلائی تر است . برای جلب توجه کسانی که سروده های قرآنی را حکم خدا ميپندارند و قصد اداره جامعه ای خردمند را با لات و الات محمدی در سر ميپرورانند ، بايد گفت ؛ حتی در اين کتاب خونبار هم نکته ظريفی را ميتوان يافت و آن اين است که ؛ تعدی متقابل بايستی مشابه با تعدی اصلی و در حد آن باشد . سؤال اين است که آيا قانونگذار و مثلاً قاضی عصر خردورزی ، چگونه ميتواند يک مرگ ناشی از يک حادثه و درگيری لفظی و فيزيکی را با يک قل عمدی مانند دار زدن ، مقايسه کند و يکسان بداند . اگر قتل يک نفر بطور تصادفی صورت گرفته باشد ، معادل آن نيز بايد يک صحنه مشابه با همان واقعه باشد و نه يک قتل از پيش تصميم گرفته شده .
سروده مائده عبارت 32 :
مِنْ أَجْلِ ذَلِكَ كَتَبْنَا عَلَی بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنَّهُ مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا وَلَقَدْ جَاء تْهُمْ رُسُلُنَا بِالبَيِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ كَثِيرًا مِّنْهُم بَعْدَ ذَلِكَ فِي الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ .

ترجمه :
از اين روی بر فرزندان اسرائيل مقرر داشتيم كه هر كس كسی را جز به قصاص قتل يا [ به كيفر ] فسادی در زمين بكشد چنان است كه گويی همه مردم را كشته باشد و هر كس كسی را زنده بدارد چنان است كه گويی تمام مردم را زنده داشته است و قطعاً پيامبران ما دلايل آشكار برای آنان آوردند [ با اين همه ] پس از آن بسياری از ايشان در زمين زياده ‏روی می‏كنند .
کشتن افراد بطور رسمی موجب گسترش خشونت ميشود . چيزی که جامعه بشری را از جهت اعدامها نگران ميکند اين است که تصميمگيری ها اغلب سليقه ای و خارج از قوانين بين المللی و حتی خارج از چهار چوبه تعيين شده توسط همين حاکمان است .
سروده مائده عبارت 45 :

وَكَتَبْنَا عَلَيْهِمْ فِيهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ وَالْعَيْنَ بِالْعَيْنِ وَالأَنفَ بِالأَنفِ وَالأُذُنَ بِالأُذُنِ وَالسِّنَّ بِالسِّنِّ وَالْجُرُوحَ قِصَاصٌ فَمَن تَصَدَّقَ بِهِ فَهُوَ كَفَّارَةٌ لَّهُ وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أنزَلَ اللّهُ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ .
ترجمه :
و در [ تورات ] بر آنان مقرر كرديم كه جان در مقابل جان و چشم در برابر چشم و بينی در برابر بينی و گوش در برابر گوش و دندان در برابر دندان می‏باشد و زخمها [ نيز به همان ترتيب ] قصاصی دارند و هر كه از آن [ قصاص ]درگذرد پس آن كفاره [ گناهان ] او خواهد بود و كسانی كه به موجب آنچه خدا نازل كرده داوری نكرده‏اند آنان خود ستمگرانند .

تصميمگيری در قبال موضوع حقوق افراد و بويژه حيات انسانها کاری بس دشوار است . جان انسانها را آفريدگار داده و حق بازپس گيری هم با اوست . اين غلط است که کسی بگويد ؛ من نماينده خدا هستم و از طرف او جان افراد را ميستانم . اين غلط از آنجا گسترش يافته و رسميت پيدا کرده که ؛ خدای حاضر را غايب و تاريخی پنداشتيم .
در اينجا صحبت از واقعه ای بميان می آورم که احسان با ضربه سهوی و تصادفی بهنود ، بقتل رسيد . البته که اين عمل ناهنجار و دلخراش بوده ولی قطعاً بهنود قصد قتل را نداشته و قتل رسمی او با فعل او برابری نميکند و اين کار ناعادلانه بود .
علاوه بر اين ؛ ما انسانها اين صلاحيت را نداريم که برای همنوعانمان حتی قاتلين عمدی و جانيان ، حکم مرگ را صادر کنيم . هر فرد انسانی يک سرمايه ملی محسوب ميشود ولی قاتل عمدی و بطور کلی هر کسی که دستش به خون همنوعش آغشته شود ، ضمن داشتن حق حيات ، حق برخورداری از زندگی عادی را نبايد داشته باشد و جامعه بايد طی قراردادهای منصفانه ای برايشان محيطی جهت زندگی ، بازسازی شخصيتی و کار بدور از پيکره اصلی اجتماع ، در نظر بگيرد .
قوه قضائيه ای که طی سی سال از عهده حل معقول ساده ترين مرافعات بر نيامده و صاحبان حقوقی را که از دستگاههای دولتی بنزدشان شکايت برده اند ، يا محکوم و يا سرگردان کرده ، در خصوص تصميمگيری در باره قتل افراد ، تخصص و سماجت ويژه ای از خود نشان ميدهد و ميخواهد مثلاً رعب اسلام را در دل همه بگستراند . زهی خيالات باطل که دوره قبول خرافات گذشته است و مردم بسمت خرد روی آورده اند .
در اينجا لازم است که به علت قتل بيش از معلول قتل توجه کنيم و امکان برخوردهای خشونت آميز را در جامعه با تدابير علمی و تربيت انسانی برطرف سازيم .
جامعه ای مقصر است که پيش از تولد بهنود و احسان ، زمينه های درگيری را از بين نبرده . جامعه ای مقصر است که درگيری يا بازی کودکانه منجر به فوت را با معيارهای خرافاتی به محکمه نشسته و بهنود را در جايگاه متهم به قتل عمد قرار داد و مجازات نواختن يک ضربه و فرار از صحنه را با قتل عمد پاسخ داده . قضاتی که شايستگی قضاوتشان به ايشان تزريق شده و فاقد دانش حقوقی و صلاحيت اکتسابی هستند ، دلشان برای کشته شدن احسان نسوخته و اگر اينطور بود ، قطعاً قاتلين ، شکنجه گران و متجاوزان به معترضان انتخابات ، هم اکنون محاکمه و مجازات ميشدند . اين نابکاران همزمانِ رنج مردم ، با دمشان گردو ميشکنند و آنرا فتح اسلام عزيز خودشان به حساب می آورند که به اين فرومايگان نام و نان داده .
و ما مقصريم که مردم فريبان ، دروغگويان و خرافه پرستان را بر خويش حاکم کرديم و آنان را جانشينان خدا پنداشتيم .

۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

شگرفترین دستاوردهای آیات عظام (قسمت اول)

فقط کافیه آدم یه ذره فکر کنه! من نمی دونم که بعضیا چطور میشه این دروغای شاخدارو باور میکنن. البته شایدم چون زیادی دروغ بزرگین باورشون راحت تر باشه....
۱. مسواک زدن در حمام باعث درد دندان ميشود! ـ (منبع: من لا يحضره الفقيه - جلد يک، ص. ۵۳)
واسه همین قدیما توی حموما زیاد دندون میکشیدن.
۲. در ادرار ائمه آلودگی نيست! "ليس فی بول الائمه استخباث" ( منبع: انوار ولايه، ص. ۴۴۰ )
نمی دونم والّا... ولی فکر کن به اینکه مثلاً امام حسن یا امام رضا که به نوعی مسموم شدن این آلودگی ناشی از زهر کجا میرفته...
۳. خوردن آب در حالت ايستاده در شب باعث زردی ميشود! "شرب الماء من قيام بالليل يورث ماء الاصفر" ( منبع: اصول کافی جلد ۶-ص۴۹۸ )
آقا تو شب وایستاده آب نخور! زرد میشی آبروت میره ....
۴. نگاه کردن به آلت تناسلی زن باعث کوری ميشود! "النظر الی فروج النساء يورث العمی" (منبع : من لا يحضره الفقيه -جلد ۳ ص۵۵۶ )
دقت کردین که همه ی هنرپیشه های فیلمای پورنو کور هستن....
۵. آه اسم خداست! "آه اسم من اسماء الله الحسنی" (منبع: مستدرک الوسائل جلد ۲ ص۱۴۸)
آقا هی آه نکش.... این اسمو داغونش میکنی جر میخوره آخر...
۶. ملکی بنام خرقائيل هست که ۱۸ هزار بال دارد و بين هر بالش پنجاه سال زمان برای ديدن لازم است! "ان لله ملکا يقال خرقائيل له ثمانيه عشر الف جناح مابين جناح الی جناح خمس مائه عام" ( منبع : کتاب البرهان جلد، ۲ ص. ۳۲۷ )
خوب ۹۰۰ هزار سال لازمه که از اولین بال این جناب ملک شروع کنی بگیری بری تا آخرش...
۷. ملکی هست که اسمش منّت و هميشه بالای قبر امام حسين است ! ( منبع: الکافی جلد ۴ ص ۵۸۳)
اینم که از اسمش معلومه ....
۸. امام ده علامت دارد از جمله آنها ختنه شده بدنيا می آيد!، با پا وبراحتی متولد ميشود!، جنب نميشود!، اگر بخوابد قلبش بيدار است، چشمش ميخوابد ولی قلبش بيدار است!، همانطور که از جلو ميبيند از عقب هم ميبيند! "يولد مطهرا مختونا و لا يجنب و تنام عينه و لا ينام قلبه و يری من خلفه کما يری من امامه" ( منبع : اصول کافی جلد يک ص ۳۱۹ کتاب حجه باب مواليد الائمه )
این که دیگه اصلاً نیازی به توضیح نداره
۹. امام زمان لخت و عريان ظاهر ميشود! ـ"انه سيظهر عاريا امام قرص الشمس" ـ (منبع: حق اليقين، ص. ۳۴۷ )
جل الخالق! یکی به این احمدی نژاد بگه بجای اتوبان ظهور، یه دست لباس ظهور بده بدوزن...
۱۰. ابن بابويه روايت ميکند که ابی عبد الله مردی را ديد که کفش سياه پوشيده فرمود چرا کفش سياه پوشيدی، مگر نمی دانی کفش سياه نور چشم را کم ميکند و مردانگی را ضعيف ميکند؟ . بر تو باد پوشيدن کفش زرد که نور چشم را زياد ميکند و باعث قوت مردانگی ميشود!. ـ "عن ابی عبد الله انه رای رجل و عليه نعل سوداء فقال مالک و لبس السوداء؟ هی تضعف البصر و ترخی الذکر .....والخ" ( منبع : کتاب خصال شيخ صدوق ..ابن بابويه باب سوم جلد یک، ص. ۹۹ )
۱۱. روايت از علی (ع): اولين حيوانی که پس از رسول خدا(ص) از دنيا رفت عفير خر رسول خدا بود! اين خر با رسول خدا صحبت کرده بود ! و گفته بود : پدر و مادرم فدای تو، پدرم از قول پدرش و از قول جدش و جد جدش و ..نقل کرده که نوح (ع) جد من را در کشتی گذاشت و به مردم گفت ای مردم از نسل اين خر، خری متولد ميشود که رسول خدا بر او سوار ميشود، و من خوشحالم که آن خر هستم ! ـ "عن امير المومنين علی قال ان اول شيی من ادواب توفی هو عفير حمار رسول الله ذالک الحمار کلم رسول الله فقال بابی انت و امی .... والخ" ـ ( منبع: اصول کافی جلد ۱ ص ۱۸۴- کتاب الحجه باب ما عند الائمه من سلاح رسول الله)

بی خیال بابا كدوم احمقي اين اراجيف رو باور ميكنه؟... منطقت، عقلت، باورت چي ميگه؟!!!
حاضرم شرط ببندم همه اونايي كه ادعا دارن،فقط يه بار، فقط يه بارهم قرآن رو از اولش تا آخرش نخوندن.
اين هم هديه اي از من به آناني كه از خدايي حمايت مي كنند كه كتابش ريشه و پايه اين اراجيف است.

شیطان جن بود یا فرشته؟

سوره اعراف آیه 11 : " ... آن گاه به (( فرشتگان )) گفتیم که بر آدم سجده برید. همگی سجده برند مگر (( ابلیس )) که از سجده کنندگان نبود."

سوره کهف آیه 50 : " و چنین بود که به (( فرشتگان )) گفتیم بر آدم سجده برید. همه سجده برند مگر (( ابلیس )) که از (( جنیان )) بود و از (( این فرمان پروردگارش سرپیچی کرد )) ... "

در یک آیه ابلیس جزو فرشتگان محسوب می شه در آیه ی دیگه ابلیس جزو جنیان محسوب می شه !!! حتی اگر هم قبول کنیم که طبق آیات و روایات و نظر علما بالاخره ابلیس از جنیان بوده... پس سجده نکردن ابلیس چطور سرپیچی از فرمان خدا محسوب می شه؟؟ الله خیلی واضح در هر دو آیه به (( فرشتگان )) دستور سجده می ده... خوب چه دخلی به ابلیس داره؟؟!!!

به قول خود الله " اگر قرآن از غیر خدا نازل شده بود در آن اختلاف می یافتید." سوره نساء آیه 82

ناهید شید 13 اسفند 2568