۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

مسلماني بر من جواب دهد



سوره توبه آیه 29


" با اهل کتابی که به الله ایمان ندارند و حرام داشته ی الله و پیامبرش محمد را حرام نمی دارند آنقدر کارزار کنید تا خاکسارانه - جزیه - پرداخت کنند..." (همین آیه نبود که کشورم رو ویران کرد؟! )


سوره توبه آیه 111


" خداوند جان و مال مومنان را در ازای بهشت از آنان خریداری کرده است. همان مومنانی که (( در راه خدا می جنگند و می کشند و کشته می شوند ))) ...... پس به داد و ستدی که به آن دست زده اید شادمان باشید و ((( این همان رستگاری بزرگ است ))) "


سوره بقره آیه 223


" زنان شما (( کشتزار )) شما هستند. هرگونه که خواستید بر این کشتزارهای خود وارد آیید...! "


سوره بقره آیه 228


" ..... مردان را بر زنان برتری است و خداوند پیروز و فرزانه است ! "


سوره نساء آیه 14 و 15


" و از زنان شما هرکدام که مرتکب -زنا- شدند باید بر آنان چهار شاهد - مرد - بگیرید و آن گاه اگر شهادت دادند آنان را (((در خانه محبوس کنید تا مرگشان فرا رسد ))) و مردانی را که مرتکب زنا با -زنان شما- گشته اند را برنجانید ((( ولی اگر توبه کردند از آنان دست بردارید که خدا توبه پذیر و مهربان است ))) !!!" ( ببخشید... چطوریه که زن باید تا رسیدن مرگش محبوس بشه ولی مرد با یک توبه بخشیده می شه؟؟؟)


سوره نساء آیه 24


" و زنان شوهردار بر شما حرامند -- مگر ملک یمین و کنیزانتان -- !!!!!!!! ... و هنگامی که از آنان لذت بردید (استمتعتم) -- مزدهای (اجورهن) -- آنان را بدهید گناهی بر شما نیست ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "


سوره نساء آیه 89-90


" ... و اگر از اسلام رویگردان شدند آنان را هر کجا که یافتید -- به اسارت بگیرید -- و -- بکشید-- !!! ....

۲۴ نظر:

  1. منم نیستم که بهت پاسخ بدم،اگه پاسخی باشه.

    پاسخحذف
  2. قرآن یا همون تازی نامه بزرگترین کتاب توحش عالمه... ننگ بر اسلام

    پاسخحذف
  3. آنوقت ميگويند احكام اسلام خوبه آخوند بده
    من تصميم گرفتم آيات شمارا كپي كرده در وبلاگم بعدا" منتشر كنم از زحماتي كه ميكشيد براي نشان دادن پيدايش اصل و ريشه كارهاي آخوندي ممنونيم

    پاسخحذف
  4. من يك پيشنهادي دارم
    شما در نوشتار بالاي وبلاگتان به نظر من اضافه كنيد به اين جمله:
    نه من مسلمان نيستم من ايرانيم قربان شما

    پاسخحذف
  5. متاسفم، متاسفم، متاسفم
    این اسلام نفرت انگیز که به دست یک عرب بیابانی زنباره به وجود آمد!

    پاسخحذف
  6. من که مذهبی ندارم.چه برسه به اینکه مسلمان باشم.

    پاسخحذف
  7. سوره بقره (ماده گوساله) آیه 282 صفحه 49
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِذَا تَدَايَنتُم بِدَيْنٍ إِلَى أَجَلٍ مُّسَمًّى فَاكْتُبُوهُ وَلْيَكْتُب بَّيْنَكُمْ كَاتِبٌ بِالْعَدْلِ وَلاَ يَأْبَ كَاتِبٌ أَنْ يَكْتُبَ كَمَا عَلَّمَهُ اللّهُ فَلْيَكْتُبْ وَلْيُمْلِلِ الَّذِي عَلَيْهِ الْحَقُّ وَلْيَتَّقِ اللّهَ رَبَّهُ وَلاَ يَبْخَسْ مِنْهُ شَيْئًا فَإن كَانَ الَّذِي عَلَيْهِ الْحَقُّ سَفِيهًا أَوْ ضَعِيفًا أَوْ لاَ يَسْتَطِيعُ أَن يُمِلَّ هُوَ فَلْيُمْلِلْ وَلِيُّهُ بِالْعَدْلِ وَاسْتَشْهِدُواْ شَهِيدَيْنِ من رِّجَالِكُمْ فَإِن لَّمْ يَكُونَا رَجُلَيْنِ فَرَجُلٌ وَامْرَأَتَانِ مِمَّن تَرْضَوْنَ مِنَ الشُّهَدَاء أَن تَضِلَّ إْحْدَاهُمَا فَتُذَكِّرَ إِحْدَاهُمَا الأُخْرَى وَلاَ يَأْبَ الشُّهَدَاء إِذَا مَا دُعُواْ وَلاَ تَسْأَمُوْاْ أَن تَكْتُبُوْهُ صَغِيرًا أَو كَبِيرًا إِلَى أَجَلِهِ ذَلِكُمْ أَقْسَطُ عِندَ اللّهِ وَأَقْومُ لِلشَّهَادَةِ وَأَدْنَى أَلاَّ تَرْتَابُواْ إِلاَّ أَن تَكُونَ تِجَارَةً حَاضِرَةً تُدِيرُونَهَا بَيْنَكُمْ فَلَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَلاَّ تَكْتُبُوهَا وَأَشْهِدُوْاْ إِذَا تَبَايَعْتُمْ وَلاَ يُضَآرَّ كَاتِبٌ وَلاَ شَهِيدٌ وَإِن تَفْعَلُواْ فَإِنَّهُ فُسُوقٌ بِكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَيُعَلِّمُكُمُ اللّهُ وَاللّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ .
    ای کسانی که ایمان آورده اید، چون وامی تا مدتی معین به یکدیگر دهید، آنرا بنویسید. و باید در بین شما کاتبی باشد که آن را به درستی بنویسید. و کاتب نباید که در نوشتن از آنچه خدا به او آموخته است سرپیچی کند. و مدیون باید که بر کاتب املاء کند و از الله، پروردگار خود بترسد و از آن هیچ نکاهد. اگر مدیون سفیه یا صغیر بود یا خود املاء کردن نمیتوانست، ولی او از روی عدالت املاء کند. و دو شاهد مرد به شهدات گیرید. اگر دو مرد نبود، یک مرد و دو زن که به آنها رضایت دهید شهادت بدهند، تا اگر یکی فراموش کردد دیگری به یادش بیاورد. و شاهدان چون به شهادت دعوت شوند، نباید از شهادت خود داری کنند. و از نوشتن مدت دین خود، چه کوچک و چه بزرگ، ملول نشوید. این روش در نزد خدا عادلانه تر است، و شهادت را استوار دارنده تر و شک و تردید را زایل کننده تر. و هرگاه معامله نقدی باشد اگر برای آن سندی ننویسند مرتکب گناهی نشده اید. و چون معامله ای کنید، شاهدی گیرید. و نباید به کاتب و شاهد زیانی برسد، که اگر چنین کنید نافرمانی کرده اید. از خدای بترسید. خدا شما را تعلیم میدهد و او بر هر چیزی آگاه است.
    با توجه به این آیه شهادت زنان نصف شهادت مردان حساب میشود. امام علی در نهج البلاغه خطبه 80 ام از این آیه نتیجه میگیرد که زنان از عقل ناقصی برخوردار هستند. برخی از اسلامگرایان میگویند این مسئله برای آن است که پای زنان کمتر به دادگاه برسد. این درحالی است که این آیه دقیقا نتیجه ای عکس میدهد، یعنی بجای یک زن دو زن باید برای شهادت دادن به دادگاه بروند.
    بانوي شرقي آفلاین است تشکر پاسخ با نقل قول

    پاسخحذف
  8. سوره بقره (ماده گوساله) آیه 230 صفحه 37
    فَإِن طَلَّقَهَا فَلاَ تَحِلُّ لَهُ مِن بَعْدُ حَتَّىَ تَنكِحَ زَوْجًا غَيْرَهُ فَإِن طَلَّقَهَا فَلاَ جُنَاحَ عَلَيْهِمَا أَن يَتَرَاجَعَا إِن ظَنَّا أَن يُقِيمَا حُدُودَ اللّهِ وَتِلْكَ حُدُودُ اللّهِ يُبَيِّنُهَا لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ .
    پس اگر باز زن را طلاق داد دیگر بر او حلال نیست، مگر آنکه به نکاح مردی دیگر در آید ، و هرگاه آن مرد زن را طلاق دهد، اگر میدانند که حدود خدا را رعایت میکنند رجوعشان را گناهی نیست. اینها حدود خدا است که برای مردمی دانا بیان میکند.
    اگر مردی سه بار همسرش را طلاق دهد، و بخواهد برای بار چهارم با او ازدواج کند باید آن زن حتماً با شخص سومی ازدواج کند و با او همبستر شود. در واقع برای تنبیه مرد از بدن زن استفاده میشود. این وظیفه سنگین را معمولا در طول تاریخ خود روحانیت مبارز انجام میداده است. صادق هدایت داستان زیبایی را با عنوان محلل نوشته است. این مجازات، مجازاتی ظالمانه است و در تضاد با ماده 5 ام اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد میباشد.

    پاسخحذف
  9. سوره نساء (زنان) آیه 3 صفحه 78
    وَإِنْ خِفْتُمْ أَلاَّ تُقْسِطُواْ فِي الْيَتَامَى فَانكِحُواْ مَا طَابَ لَكُم مِّنَ النِّسَاء مَثْنَى وَثُلاَثَ وَرُبَاعَ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلاَّ تَعْدِلُواْ فَوَاحِدَةً أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ ذَلِكَ أَدْنَى أَلاَّ تَعُولُواْ .
    اگر شمارا بیم آن است که در کار یتیمان عدالت نورزید، از زنان هرچه شما را پسند افتد، دو دو و سه و سه و چهار، چهار به نکاح (نکاح در عربی یعنی سپوختن) در آورید. و اگر بیم آن دارید که به عدالت رفتار نکنید تنها یک زن بگیرید یا هرچه مالک آن شوید. این راهی بهتر است تا مرتکب ستم نشوید.
    در اسلام یک مرد میتواند تا چهار زن رسمی داشته باشد، از نظر شیعه میتواند تعداد بیشماری زن را صیغه کند، و زنان بیشماری را نیز به بردگی بگیرد. اما زنان تنها میتوانند با یک مرد ازدواج کنند و این نابرابری در تضاد با اصل یکم اعلامیه جهانشمول حقوق بشر سازمان ملل متحد است. مسئله عدالت در اینجا نباید با برابری اشتباه گرفته شود. پیامبر اسلام خود بطور برابر با زنانش برخورد نمیکرده است و زنانش از بی عدالتی او شکایت داشته اند. برخی از اسلامگرایان میگویند این نابرابری به این دلیل است که اگر زنی چند شوهر داشته باشد معلوم نخواهد شد کدام شوهر پدر فرزندی است، اما وقتی که برای این اسلامگرایان توضیح داده میشود که اکنون میتوان با آزمایشهای ژنتیکی پدر یک فرزند را تشخیص داد، این اسلامگرایان از اجازه دادن به همسرانشان برای ازدواج با چند مرد دیگر طفره میروند.

    پاسخحذف
  10. دوست گرامي من شمارا در وبلاگم لينك كردم شما هم منو با نام بيداري لينك كنيد ممنون از لطفتان
    درضمن از اينكه نام و شماره آيه اي را كه خواسته بودم داديد ممنونم
    بدرود پاينده ايران عزيزمان
    من مسلمان نيستم من ايرانيم

    پاسخحذف
  11. دوست گرامي در كتابي خواندم كه محمد گفته بوده من آمده ام درو كنم نه بكارم
    خوب از همين جمله ميشود فهميد چرا آيات ضد بشري در قران هست و شما هم مجموعه كوچكي از آنرا اينجا آورده ايد

    پاسخحذف
  12. آرزوهای محمد :

    محمد 3 آرزو داشته:

    1- قدرت و جاه و مقام برای خودش 2- سالاری و اقتدار اعراب بر جهان 3- اقتدار و سالاری مردان بر زنان
    ( در این سه تا آرزو بت شکستن و شناساندن الله و یگانه پرستی و دوری از شرک و بت پرستی هم هیچ جائی نداشته !!
    هیچ جائی!!)
    بروزم

    پاسخحذف
  13. سلام
    ظاهرا شما چنان عرصه را براي جولان دادن مناسب ديده ايد كه جايي براي اظهار نظر همچون مني باقي نمي ماند. نه با شما موافق نيستم. ترجماتي كه از آيات قران نوشته ايد را با ترجمه اي كه خودم در دست دارم(الهي قمشه اي) منطبق نمي بينم و درنتيجه با شما وارد بحث نمي شوم.
    تند مي رويد هم وطن!

    پاسخحذف
  14. پاسخ یکی از مدیران وبلاگ به کامنت شماره 14:
    دوست من الهی قمشه ای مثل یک بیمارستان میماند که مریض (آیه) وارد آن میشود و دست و پایش گچ گرفته میشود و از آن طرف خارج میشود!
    شما حرف من را گوش نکن
    به سراغ هر کسی که میخواهی برو و از او درباره ی ترجمه های الهی قمشه ای سوال بپرس یا اگر حتی سواد اول دبیرستان عربی را داشته باشی خود میفهمی که نیمی از ترجمه های الهی قمشه ای در متن عربی موجود نیست و افاضات خود ایشان است !
    شما دلیل تند رفتن من را بگویید حتما خودم را اصلاح میکنم

    پاسخحذف
  15. درود بر دوست آگاهم
    همه را درست گفتی.جایی نگذاشتی که لازم باشد سخنی اضافه کرد.من دقیقا از این آیات و چندین آیات دیگر در جستاری که در حال نوشتن آن هستم بهره جسته ام.
    از دوست خوب و آگاهم "M" هم بسیار سپاس گذارم به خاطر این روشنگری جالبش.بسیار خرسندم که روز به روز بر تعداد بیدار شدگان اضافه میشود
    در پناه اهورا

    پاسخحذف
  16. درود

    به قول صادق هدایت ما که نه دخترانمان را زنده به گور می کردیم و نه وحشی بودیم اسلام را برای چه می خواستیم؟

    اسلام نخست برای این اومد تا محمد از در آمد بتخانه کعبه سهم بیشتری داشته باشه و با فرار محمد از مکه به مدینه باز هم در جهات منافع محمد و این بار زور و شمشیر و غنیمت و جزیه و ارضای جنسی محمد و سایر پیشوایان اسلام بنا نهاده شد و امروز پس از 1400 سال بزرگترین بیانیه تروریستی و ضد بشری است از دید من.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  17. یه سوال دارم درباره وبلاگتون!!!
    چرا بالای صفحه اصلی وبلاگتون نوشتید"ورود تازیان ممنوع" ؟؟؟فکر نمی کنید این یه نوع نژاد پرستی باشه؟؟؟
    من فکر میکردم تو و سیامک و مژده هدفتون از راه اندازی این وبلاگ این باشه که دید مردم رو درباره اسلام عوض کنید یاحداقل تاثیر گزار باشید و بهشون بفهمونید درباره اسلام اشتباه فکر میکنند!!!
    به نظر من این جمله نشان گر اعلام جنگ با مسلمون هاست و این راه درستی نیست البته به نظر من!!! اگه یه جوون ایرانی که مسلمونه و تمام واجبات رو انجام میده یه روز خیلی اتفاقی گذرش به این وبلاگ بیفته و این جمله رو بخونه معلومه که مطالبتون رو نمیخونه و حتی اگه بخونه فکر میکنه حرفاتون دروغه!!!و دارید به نفع خودتون عمل میکنید...

    پاسخحذف
  18. درود بر شما
    با اینکه تمام اینها را قبلا خوانده بودم اما یادآوریشان همیشه خوب است که بدانیم چشم و گوشمان با چه چیزایی بسته شده
    دانستن چنین چیزهایی برای کسانی که کورکورانه و از روی تعصب از آنهاپیروی میکنند خوب است به شرطی که خرد و عقل را میزان قرار دهند .
    من ایرانیم دین و مذهب من ایران است
    پاینده باشی یار آریایی

    پاسخحذف
  19. اگه پایه بودی جواب تمام سوالاتت رو میدم ولی حضوری
    قبل از صحبت کردن فقط ازت می خام بیشتر مطالعه کنی
    تمام مشکل ما جوونا نداشتن اطلاعات درست و کامل
    منم یه روز مثل شما فکر می کردم تازه بدتر

    پاسخحذف
  20. هموطن عزیزم.من یک ایرانیم و مسلمان.شما را به باد فحش نمیگیرم چرا که میدانم که اگر من بر حق باشم باید شما با دلایل کافی به حق راهنمایی کنم.من مسلمان دو آتشه نیستم.واقعا دلم را لرزاندید.این علمای پدر سگ به جای جواب دادن هی تکفیر می کنه.من قصد داشتم که شیطان را به خدایی برگزینم.زیرا احکام پاک اسلام -البته به نظر خودم-نمی توانم نیازهای جنسی مرا برآورده سازد.امیدوارم شما با سر زدن به وب سایت ما دل ما را شاد کنید.سرافراز باشید ایرانی.

    پاسخحذف
  21. لینک ما را در وبلاگ خود قرار دهید.

    پاسخحذف
  22. کاملا غلط دوبله میکنی. من با سه ترجمه چیزای شمارو خوندم هیچکدومشون مثل شما ترجمه نکردن در ضمن من خودمم عربیم خوبه بازم مثل شما نمیشه ترجمه کرد درست ترجمه کنید تا درست نتیجه بگیرید

    پاسخحذف
  23. درود
    دوست عزیز شما برای ما ترجمه کنید تا ما هم یاد بگیریم!

    پاسخحذف

احترام خود را حفظ نمایید!