۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

شگرفترین دستاوردهای آیات عظام (قسمت اول)

فقط کافیه آدم یه ذره فکر کنه! من نمی دونم که بعضیا چطور میشه این دروغای شاخدارو باور میکنن. البته شایدم چون زیادی دروغ بزرگین باورشون راحت تر باشه....
۱. مسواک زدن در حمام باعث درد دندان ميشود! ـ (منبع: من لا يحضره الفقيه - جلد يک، ص. ۵۳)
واسه همین قدیما توی حموما زیاد دندون میکشیدن.
۲. در ادرار ائمه آلودگی نيست! "ليس فی بول الائمه استخباث" ( منبع: انوار ولايه، ص. ۴۴۰ )
نمی دونم والّا... ولی فکر کن به اینکه مثلاً امام حسن یا امام رضا که به نوعی مسموم شدن این آلودگی ناشی از زهر کجا میرفته...
۳. خوردن آب در حالت ايستاده در شب باعث زردی ميشود! "شرب الماء من قيام بالليل يورث ماء الاصفر" ( منبع: اصول کافی جلد ۶-ص۴۹۸ )
آقا تو شب وایستاده آب نخور! زرد میشی آبروت میره ....
۴. نگاه کردن به آلت تناسلی زن باعث کوری ميشود! "النظر الی فروج النساء يورث العمی" (منبع : من لا يحضره الفقيه -جلد ۳ ص۵۵۶ )
دقت کردین که همه ی هنرپیشه های فیلمای پورنو کور هستن....
۵. آه اسم خداست! "آه اسم من اسماء الله الحسنی" (منبع: مستدرک الوسائل جلد ۲ ص۱۴۸)
آقا هی آه نکش.... این اسمو داغونش میکنی جر میخوره آخر...
۶. ملکی بنام خرقائيل هست که ۱۸ هزار بال دارد و بين هر بالش پنجاه سال زمان برای ديدن لازم است! "ان لله ملکا يقال خرقائيل له ثمانيه عشر الف جناح مابين جناح الی جناح خمس مائه عام" ( منبع : کتاب البرهان جلد، ۲ ص. ۳۲۷ )
خوب ۹۰۰ هزار سال لازمه که از اولین بال این جناب ملک شروع کنی بگیری بری تا آخرش...
۷. ملکی هست که اسمش منّت و هميشه بالای قبر امام حسين است ! ( منبع: الکافی جلد ۴ ص ۵۸۳)
اینم که از اسمش معلومه ....
۸. امام ده علامت دارد از جمله آنها ختنه شده بدنيا می آيد!، با پا وبراحتی متولد ميشود!، جنب نميشود!، اگر بخوابد قلبش بيدار است، چشمش ميخوابد ولی قلبش بيدار است!، همانطور که از جلو ميبيند از عقب هم ميبيند! "يولد مطهرا مختونا و لا يجنب و تنام عينه و لا ينام قلبه و يری من خلفه کما يری من امامه" ( منبع : اصول کافی جلد يک ص ۳۱۹ کتاب حجه باب مواليد الائمه )
این که دیگه اصلاً نیازی به توضیح نداره
۹. امام زمان لخت و عريان ظاهر ميشود! ـ"انه سيظهر عاريا امام قرص الشمس" ـ (منبع: حق اليقين، ص. ۳۴۷ )
جل الخالق! یکی به این احمدی نژاد بگه بجای اتوبان ظهور، یه دست لباس ظهور بده بدوزن...
۱۰. ابن بابويه روايت ميکند که ابی عبد الله مردی را ديد که کفش سياه پوشيده فرمود چرا کفش سياه پوشيدی، مگر نمی دانی کفش سياه نور چشم را کم ميکند و مردانگی را ضعيف ميکند؟ . بر تو باد پوشيدن کفش زرد که نور چشم را زياد ميکند و باعث قوت مردانگی ميشود!. ـ "عن ابی عبد الله انه رای رجل و عليه نعل سوداء فقال مالک و لبس السوداء؟ هی تضعف البصر و ترخی الذکر .....والخ" ( منبع : کتاب خصال شيخ صدوق ..ابن بابويه باب سوم جلد یک، ص. ۹۹ )
۱۱. روايت از علی (ع): اولين حيوانی که پس از رسول خدا(ص) از دنيا رفت عفير خر رسول خدا بود! اين خر با رسول خدا صحبت کرده بود ! و گفته بود : پدر و مادرم فدای تو، پدرم از قول پدرش و از قول جدش و جد جدش و ..نقل کرده که نوح (ع) جد من را در کشتی گذاشت و به مردم گفت ای مردم از نسل اين خر، خری متولد ميشود که رسول خدا بر او سوار ميشود، و من خوشحالم که آن خر هستم ! ـ "عن امير المومنين علی قال ان اول شيی من ادواب توفی هو عفير حمار رسول الله ذالک الحمار کلم رسول الله فقال بابی انت و امی .... والخ" ـ ( منبع: اصول کافی جلد ۱ ص ۱۸۴- کتاب الحجه باب ما عند الائمه من سلاح رسول الله)

بی خیال بابا كدوم احمقي اين اراجيف رو باور ميكنه؟... منطقت، عقلت، باورت چي ميگه؟!!!
حاضرم شرط ببندم همه اونايي كه ادعا دارن،فقط يه بار، فقط يه بارهم قرآن رو از اولش تا آخرش نخوندن.
اين هم هديه اي از من به آناني كه از خدايي حمايت مي كنند كه كتابش ريشه و پايه اين اراجيف است.

۲۴ نظر:

  1. واقعا اسلام دریای لجن زاریه که مزخرفات و چرندیاتش پایان نداره!این مسلمونها هم از نسل همون خر رسول الله هستند که این خزعبلات رو باورمیکنن هیچ انسانی این چرندیات رو نمیتونه قبول کنه پیروز باشی

    پاسخحذف
  2. به نظرم همه حرف ها،دلیل ها و قوانینشان دروغ 100% است،بدون هیچ شکی!
    ولی خنده دار ترین و مسخره ترین موضوع،موضوعه ظهور آقا می باشد،دروغ پشت دروغ!


    ممنون از پستت!منتظرم!

    پاسخحذف
  3. واقعا" كه اين آخوندها آخر ژدرسوختگي و نفهمي و مفت خوري و آشغالي هستند

    پاسخحذف
  4. اسلام یعنی سیاهی یعنی جنایت یعنی خشونت یعنی ناقض حقوق اولیه یک انسان یعنی جمهوری سیاه 31 ساله آخوندی و دین در یک کلمه یعنی افیون زندگی بشری.

    پاسخحذف
  5. درود

    باور داشتن و ایمان داشتن به مذهب توسط کسی نیست که دربارشون مطالعه کرده بلکه توسط کسی است که تا به حال هیچگاه خودش نرفته دنبالش و فقط حرف افراد دیگه رو قبول کرده یا هرچی از بچگی بهش گفتن رو بلغور میکنه. اسلام خودش انگار کم تناقض و دستور توحش و جنایت و مزخرفات داره که شیعه اینجوری روی خود اسلام و قران رو هم کم میکنه با مزخرفات آخوندیش.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  6. درود
    هیچ احمقی اینا رو باور نمی کنه،آخه اون کسایی که به این چیزا باور دارن،میگن اونایی که این چیزا رو باور نمی کنن،احمقن.

    پاسخحذف
  7. درود
    جستار بسیار پر باری بود.به راستی آنان که اسلام را آئین خرد میدانند یا بی خرد هستند یا چم خرد را نمی دانند.چگونه است که برخی این چرندیات را باور کرده و اسلام و فقه آن را بالاترین و بهترین باور و آئین میدانند.
    حتا "اصول کافی" که اینان این همه به آن مینازند پر است از چرندیات.
    ولی جا دارد شوند یکی از این روایات را روشن کنم:
    این که گفته شده امام هرگز "جنب" نمیشود شوند روشنی دارد.نگویید که نفهمیدید.!!! خب این امامان همواره چندین زن و چند ده صیغه ای داشتند برای همین هرگز در خواب جنب نمیشدند بلکه همواره در بیداری خود را تخلیه میکردند
    از سوی دیگر چنین می اندیشم که بچه ای که از پا به دنیا می آید بیشتر مواقع میمیرد.در اصطلاح هم گویند "بچه چرخیده".بچه با سر به دنیا می آید و نه با پا.البته باید در نظر داشته باشیم اینان امام بوده و دارای کرامات هستند!!!
    به امید پیروزی خرد بر خرافات
    من شما را لینک کردم.دوست عزیز خوشحال میشم پس از هر به روز رسانی مرا آگاهی دهید
    در پناه اهورا

    پاسخحذف
  8. وقتی که اندیشه کردن رو از کار بیندازی دیگه خوراندن این چیزا به یک مشت بی اندیشه کای نداره!

    پاسخحذف
  9. خداوند شما را به راه راست هدایت کند دخترم.

    پاسخحذف
  10. وقتی مسواک زدن باعث درد دندان شود
    ورود به خلا باید با پای چپ باشد
    و قدیسش با خر به کرات دیگر سفر کند
    عسلش از صلوات بر محمد و آلش بدست آید
    این مملکت و مردم بهتر از این سرنوشت برایشان متصور نیست
    خرد کجاست

    پاسخحذف
  11. درود بر ناخدای عزیز

    دمت گرم که مثل خودم یه لائیکی...

    مارک آنسل سخن زیبایی داره در رابطه با دین: "دین افیون توده هاست"...

    متاسفانه تعداد احمقهایی که دور و برمون دارن زندگی میکنن کم نیست و این وظیفه ی ماست که چشم و گوششون رو به روی حقیقت جاودانه ای به نام "خرد" باز کنیم... یه شعری هست درباره ی دانستن و ندانستن که خیلی دوستش دارم و خوبه که بهش عمل کنیم:

    آن کس که بداند و بداند که بداند
    اسب خرد از گنبد گردون بجهاند
    آن کس که نداند و بداند که نداند
    لنگان خرک خویش به مقصد برساند
    *آن کس که بداند و نداند که بداند
    بیدارش نمایید که بس خفته نماند
    آن کس که نداند و نداند که نداند
    در جهل مُرَکب ابدالدهر بماند

    اکثر افراد جامعه جزء دسته ی سوم هستن...همونایی که بهشون میگیم "احمق"...میدونن ولی نمیدونن که میدونن!

    پاسخحذف
  12. اون ملكي كه بالاي جنازه ي حسين كشيك ميده اسمش "ميّت" نيست؟ :)))) ميشناسمش :))

    پاسخحذف
  13. سلام هموطن
    اسلام بهترین دین است
    ما نیز با انهاییکه چنین احادیثی راراوی شدند مخالف هستیم
    اسلام در اصل خود هیچ مشکلی ندارد.
    شما حدیثی از امامان نیاوردید،که بیانگر بد بودن دین اسلام باشد.
    دوست من بجای فروعات به اصول دین توجه کن متوجه خواهی شد که اسلام دین پایه ای هست.البته نمیگویم شبهاتی ندارد.چرا دارد که اگر دنبالش رویم مشخص خواهی شد.
    شما هم زیاد به این ادم ها ی به اصطلاح روحانی توجه نکن.ما نیز با بسیاری از اینان ساز مخاف میزنیم.
    پایدار وسبز باشی هموطن...

    پاسخحذف
  14. سلام
    شما خلی آتیشتون تنده
    این مطالبی که شما آوردید اصلا فکر هم نمی خواست ، یه چیزی تو مایه های خنده می خواست .
    اما اگر قصد شما نقد اسلام هست باید عرض کنم چنین عقایدی معرف اسلام نیستند زیرا حتی ممکن است معتقدین به اسلام هم چنین مطالبی را برنتابند
    امیدوارم در نقد از دایره انصاف خارج نشوید

    پاسخحذف
  15. پاسخ یکی از مدیران وبلاگ به محدثه:
    دین اسلام برای یک وجب پایین تنه از جلو و پشت ساخته و پرداخته شده انگار که پیش از ظهور اسلام نه کسی تولید مثل میکرده و نه سر قدم می رفته، "خدا" آخرین فرستاده برگزیده خود را مامور اصلاح این امور کرد..
    در مسجد مسلمانان با اولین چیزی که روبرو میشوید بوی گند خلاست که گویا وسیله تبلیغ برای عبادتشان وجلب کفار است تا با اصول این مذهب آشنا شوند بعد حوض کثیفی است که دست و پایشان را در آن می شویند و با صدای نعره موذن روی زیلوی خاک آلودی دلا و راست میشوند

    شما دوست عزیز به من بگویید که چرا باید مسلمان باشم تا من نیز مسلمان شوم
    این پست درباره ی دستاوردهای آیات عظام بود نه دین اسلام
    انتقادهای ما به دین در این پست گنجانده نشده است

    پاسخحذف
  16. پاسخ یکی از مدیران وبلاگ به امین:
    دوست عزیز محتوای این پست دستاوردهای آیات عظام بود نه نقد اسلام
    واقعا خنده دار است

    پاسخحذف
  17. در جواب به دوستان بگم که من با محدثه موافقم
    اسلام خوبه ولی اینا هر چ دوست دارید بهشون بگید
    و دوست عزیزمون امین و سایر دوستام گیرم که دینی نباشه ولی به نظرتون این لحن صحبت به جاست اینطوری که همه چجی بهم میرزه مخصوصا امین بابت جوابی که به محدثه داده
    اگه میخوای چیزی هم تبلیغ کنی (خودتم نمیدونی اون چیه) حداقل مثل یک انسان تبلیغ کن تا 2 تا مبلغ هم داشته باشی

    پاسخحذف
  18. پاسخ یکی از مدیران وبلاگ به سورنا:
    دوست من شما دو تا از حسن های اسلام را برای من نام ببر تا من همین جا از آتئیسم رویگردان و دوباره مسلمان شوم!
    اسلام برای ما جز بدبختی چه آورده که رهایش نمی کنیم؟
    ما این وبلاگ را نساخته ایم که تبلیغ کنیم
    هر 5 نویسنده این وبلاگ در ایران زندگی می کنند
    ما این وبلاگ را ساخته ایم تا فریاد بزنیم
    زندگی شما هیچ ربطی به من و ما ندارد
    شما دوست دارید تازیان را بپرستید ...
    موفق باشید

    پاسخحذف
  19. بنده به اسم خودم حساسیتی تا حدود معقولی دارم .امااین مهاجر تو کامنتش هر چی خواسته با اسم بنده بازی کرده.همینجا اعلام می کنم سیاهی از هر بدی مبراست!

    پاسخحذف
  20. به عنوان هدیه خداحافظی این صوت های آسمونی رو بهتون تقدیم می کنم، گرچه با حجم بالا آپ کردم تا از کیفیتش کم نشه، امیدوارم دانلود کنید و گوش بدید تا روحتون تازه بشه. آثاری از دریا دادور و مهسا وحدت ایران.
    تا درودی دیگر بدرود.

    پاسخحذف
  21. این آخوندهای بدگوهر ِ خوارمایه با این اسلام کثیفشان ، چه بر سر فرهنگ این سرزمین و مردمانش آورده اند!

    پاسخحذف
  22. اسلام، ننگ تاریخ بشریت!

    پاسخحذف
  23. گفته باشم من از سربازان گمنام اقا امام زمان هستما به اقام توهین نکنید!!!!
    مژده جون منم خودم گاهی وقتا کنجکاو میشم و معنی جملات عربی که تو بعضی کتابا نوشتن توجه میکنم واقعا خنده دارن!!!
    یا بعضی از دعا ها اسماشون جالبن دعا برای دل درد دعا برای قبل از مطالعه، دعا برای در خواب دیدن امامان(بچه که بودم هر شب این دعا رو میخوندم که امام ها تو خوابم بیان ولی نمیدونم چرا افتخار نمیدادن بیان تو خوابم)
    خلاصه ادم های احمقی هستیم اگه این اراجیف رو باور کنیم!!!!

    پاسخحذف

احترام خود را حفظ نمایید!